Thursday, October 10, 2013

Pengumuman Diabetes Camp 2013 (Kem Kesihatan)

Diabetes Malaysia Cawangan Terengganu akan mengadakan kem khas untuk mereka yang berminat mengetahui tentang kesihatan  khasnya diabetes dan komplikasi, pengurusan kaki, blood glucose, pemakanan sihat untuk pesakit diabetes, senaman yang berguna, pengambilan ubat serta saringan kesihatan.

Ianya terbuka kepada semua rakyat Malaysia dewasa samada pengidap diabetes, mereka yang baru menunjukkan tanda awal diabetes, mereka yang terlibat dalam pengurusan penyakit diabetes dan mereka yang ingin tahu tentang diabetes dan pengurusannya.

Kursus ini akan diadakan pada 5,6 dan 7 Disember 2013 (3 hari 2 malam ) di Hotel Pengakap Teluk Ketapang Kuala Terengganu (dekat dengan lapangan terbang Kuala Terengganu) dengan kos hanya RM200 seorang termasuk makan minum dan penginapan twin sharing. Bagi yang tidak menginap, kos hanya RM100.00 sahaja.

B ialah lokasi hotel (tempat kursus)


Bagi pegawai kerajaan, kursus ini dikira 3 hari berkursus.

Memandangkan Disember adalah cuti sekolah, peserta yang datang dari luar Terengganu, digalak menggunakan peluang ini untuk melancong ke Kuala Terengganu yang terkenal dengan keropok, kain batik, pasar kedai payang dan lain-lain.

Sesiapa yang berminat untuk menghadiri kem ini, bolehlah membuat permohonan kepada urusetia Persatuan Diabetes Terengganu (Ms Adibah 017-3535380) dengan bayaran. Kami menerima tunai, money order, bank draft dan pesanan kerajaan.

Nama Pembekal : Persatuan Diabetes Terengganu
Alamat: JKR 684 Tingkat 1 Blok F Pangsapuri Padang Hiliran 21110 Kuala Terengganu
email:diabetesterengganu@gmail.com
Bank: Hong Kong and Shanghai Bank Kuala Terengganu
Akaun: 332-085422-001

Tarikh tutup permohonan ialah 20hb November, 2013.




No comments:

Post a Comment